SAMSUN / ATAKUM - Atakum Anadolu İmam Hatip Lisesi

Haberler

May

Örgün Eğitim ile Birlikte Hafızlık Ortaokulu öğrencilerimiz ile kisa bir mola verdik. Sıcak havalarda biraz serinlemek ile için dondurma molası...

Emek veren herkese teşekkür ediyoruz.

TÜYAP fuar alanında düzenlenen Devlet Teşvikleri Tanıtım Günleri kapsamında okulumuz standlarını Samsun Valisi Sayın Zülküf DAĞLI, İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Mehmet İrfan YETİK ve Din öğretimi Genel Müdürlüğü yetkilileri ile çok kıymetli misafirlerimiz ziyaret ettiler.

May

Öğrencilerimiz Tarih Öğretmenimiz Lale YENİCE rehberliğinde Cihad-ül Ekber Bir Zamanlar Selçuklu müze ziyareti gerçekleştirdi.

Öğrencilerimiz ortaokul ve lise bahçelerimizde fidan dikti. Fidan dikimine velilerimiz de katıldı. Ayrıca ger dönüşümle yaptıkları renkli şişelere tohum ekerek ortaokul bahçe duvarımız renklerdirildi. Kardeş okulumuz Terme Mehmet Niyazi Kasapoğlu Hafızlık İmam Hatip Ortaokulumuz'a ziyaret düzenledik ve  öğrencilerimiz arakadaşlarına fidan hediye ettiler. Okul bahçesine beraberce fidan diktiler.

2021- 2022 Eğitim Öğretim Yılında Okulumuzda Proje Çalışmaları Alanında Büyük Başarılara İmza Attık

May

2021-2022 eğitim-öğretim yılı boyunca DYK, projeler ve sosyal etkinlikler gibi çalışmalarda görev alan öğretmenlerimizle akşam yemeğinde bir araya geldik. Yemekte şiirler okundu ilahiler seslendirildi.

Öğrenci ve öğretmenlerimiz 3-5 Haziran 2022 tarihleri arasında Kastamonu-Bartın gezisi düzenledi.

11. sınıf öğrencilerimiz ise öğretmenlerimizin rehberliğinde hem üniversite hem şehir gezisi kapsamında Ankara gezisi düzenledi.

May

Beyoğlu Anadolu İmam Hatip Lisesinden gelen misafirlerimizi ağırlamak bizleri ziyadesiyle mutlu etti.

Kendilerine teşekkür ediyoruz...

Örgün Eğitim ile Birlikte Hafızlık Ortaokulu altıncı sınıf öğrencilerimizden altı tanesi daha Hafızlığını bitirdiler. Bu sevincimizi paylaşmak adına bugün öğrencilerimize Hafızlık bitirme merasimi düzenledik.

Bu günümüzde bizi yanlız bırakmayan okul dernek başkanımız İbrahim Sandıkçı  Bey ve yönetim kurulu ekibine, İl milli eğitim şube müdürü Kenan KESKİN Bey' e, İlçe milli eğitim müdürümüz Mehmet Irfan Yetik  Bey'e, İlçe müftümüz Hüseyin KÖKSAL Bey'e, kurum müdürlerine, din görevlilerine, öğretmenlerimize, öğrencilerimizin ailelerine ve katılan tüm gönüldaşlarımıza teşekkür ediyoruz.

Öğrencilerimiz bundan sonraki süreçte kazandıkları bu cevheri korumaya yönelik çalışmalarının yanı sıra akademik çalışmalara da devam edecekler.

Kendilerini ve hocalarını kutluyor, Başarılarının devamını diliyoruz...

Öğrencilerimiz;

Turgay Boz

Resul İzgi

May

•Atakum İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüz tarafınadan düzenlenen Sezai Karakoç konulu liseler arası hitabet yarışması final programı Atakum Kaymakamı Sayın Kemal YILDIZ, Kültür ve Turizm İl Müdürü/İlim Yayma Cemiyeti Samsun Şube Başkanı Adnan İPEKDAL ve protokol üyelerinin katılımlarıyla gerçekleştirildi.

AKKAYA ise konuşmasında Sezai KARAKOÇ'un düşünür, sanatçı ve ahlak anıtı kimliklerine değindi. Sade ve etkileyici sunumu ile birinciliğe layık görülen Nesibe Ceyda AKKAYA, ödülünü Atakum Kaymakamımız Kemal YILDIZ'ın elinden aldı

•Din Öğretimi Genel Müdürlüğü koordinesinde gerçekleştirilen Türkiye Münazaraları Arapça kategorisinde yarı finale yükseldik.

Ölümcül hastalıkların tedavisinde kullanılan ilaçların patentlerinin kaldırılması konusunu Arapça olarak İstanbul Tenzile Erdoğan Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi öğrencileri ile tartışarak yarı finale yükselen öğrencilerimiz Elanur EROL, Beyza BEDİR, Süreyyanur YÜKSEL ve Rumeysa OLÇAY'ı ve Arapça öğretmenlerimizi tebrik ediyoruz

Öğrencilerimiz

Tarihte Mescid-i Aksa

Mescid-i Aksa ve Külliyesi

Üç Dinin Kutsal Kenti

Filistin'de Peygamberler başlıklarını Bünyamin ERUL'un Kudüs ve Aksa adlı kitabından yararlanarak değerlendirdiler.

May

Okulumuz Teknofest 2022 yarı finaline 7 proje ile kalarak başarı gösterdi. Öğrenci ve öğretmenlerimizi tebrik ederiz.

Sezai KARAKOÇ Liseler arası Hitabet Yarışmasında birinci aşamayı geçerek İl finaline katılacak olan öğrencimiz Nesibe Ceyda AKKAYA'yı tebrik ediyor, finalde başarılar diliyoruz.

22.05.2022 Pazar günü ll. Dönem  Veli Toplantısını gerçekleştirdik. Katılımlarından dolayı tüm velilerimize, emeklerinden dolayı öğretmenlerimize teşekkür ederiz.

May

Okulumuz Coğrafya öğretmeni Sadık YILMAZ  9. sınıf öğrencilerimizle Meteoroloji Bölge Müdürlüğüne gezi düzenledi. Hava olayları konusu yerinde öğrenildi.